Immagine 276
Outfit

Wedding in Love

Ciao ragazze! Il post di oggi è dedicato all’outfit indossato per il matrimonio della mia amica. Il look è elegante e sofisticato. Un abitino firmato Exe a fantasia sui toni del prugna, corallo e bordeaux, con una rouche sul lato e un cinturino in vita.

Ho deciso di abbinare accessori in contrasto ma che richiamano le nuance dell’abito e il tutto è stato impreziosito da gioielli fatti a mano da Isolvetro. Le mesh che vedete sui miei capelli invece, sono l’ultima invenzione di casa L’OREAL da utilizzare all’occorrenza, ma di questo ve ne parlerò più in la con un post dedicato.Ho sempre pensato che non sia necessario essere appariscenti o ricoperti di lustrini per essere notati e che la parola matrimonio non sia sinonimo di paillettes, ma che la classe è l’eleganza fanno la differenza.

Hello girls! Today’s post is dedicated to the outfit worn for the wedding of my friend. The look is elegant and sophisticated. Exe signed a dress patterned in shades of plum, coral and burgundy, with a ruched on the side and a waist strap. I decided to combine accessories in contrast, but that recall the nuances of the garment and the whole thing was embellished with handmade jewelry from Isolvetro. The mesh you see on my hair instead, are the latest invention of house L’OREAL be used if necessary, but I’ll get more of this in the with a dedicated post.I always thought that there is no need to be flashy or covered in sequins to be noticed and that the word marriage is not synonymous with sequins, but that the class is the elegance make the difference.

.

Dress: Exe

Shoes: Altamarea

Pochette: Carpesa

Jewelry: Isolvetro

With Love Nicoletta

Pinterest
Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Comments

  • Reply dario venuti 3 novembre 2013 at 22:58

    perfect colors

    FASHIONSEDUCER.COM

    • Reply nicoletta 4 novembre 2013 at 12:36

      thank you very much!

    • Reply nicoletta 7 novembre 2013 at 12:41

      Thank you!

    Leave a Reply